باید فراموشت کنم

باید فراموشت کنم 

 چندیست تمرین می کنم  

من می توانم ! می شود !  

آرام تلقین می کنم  

حالم ، نه ، اصلا خوب نیست  

تا بعد، بهتر می شود  

فکری برای این دلِ آرام غمگین می کنم 

من می پذیرم رفته ای 

و بر نمی گردی همین ! 

خود را برای درک این ، صد بار تحسین می کنم 

کم کم ز یادم می روی این روزگار و رسم اوست !  

 

!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
... چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ


این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم
خداحافظ نا مهربون میخوام ازت دل بکنم

سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم
این جمله رو اینقد میگم تا که فراموشت کنم



تک درخت خشکیده باغ چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

حواسم را

پرت کرده ای

آنقدر دور

که دیگر

یادم نیست

تو رفته ای و من

حواسم نیست!

تک درخت خشکیده باغ چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ

حواسم را

پرت کرده ای

آنقدر دور

که دیگر

یادم نیست

تو رفته ای و من

حواسم نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد