...

...






سلام

این هم یک پسته دیگه مخصوصا وقتی مطلبی نداشته باشی


حالا می خوام به جای این سه نقطه فکر کنی چی می خوام بگم ؟!


اگه دوست داشتی خودت جای این سه نقطه رو پر کن

تا به جای این 3 نقطه بنویسم


.

.

.



شده تا حالا

حرفها از ذهنت بپرن

بخوای حرف بزنی ولی حرفی کنار دستت نباشه

یا احساس کنی به جای حرف زدن کمتر حرف بزنی و بیشتر فک کنی ؟



...

تو هم یک روز میروی من هم یک روز میرم

تو یک روز متولد میشوی در یک شهر

من هم در روز دیگر


تو می شوی

من هم خواهم شد

نظرات 3 + ارسال نظر
علی راد جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ق.ظ http://novin21.blogsky.com

شما خلاقید.

ممنون

سما شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ب.ظ

واااااا این دیگه چه مدلشه آقای وثوقی؟؟؟؟

زرنگیاااااااا ;)

اشکال نداره. من میگم که جای این سه نقطه چی می خواستین بنویسین! می خواستین بنویسین که زندگی در گذره با آرامشی که از باور نیرویی برتر داریم... برا همین آرومیم و مطمئن به فردایی که حتما میاد چه ما باشیم و چه نباشیم...

درست گفتم؟؟؟؟ جایزمو فراموش نکنید لطفا D:

این سه نقطه را باید با نظر خودتون پر کنید من حرف خودم رو زدم !!!

جایزه هم اصلا خبر نیست
می تونید برای جایزه به بانک ها یا تبرک یا ... مراجعه کنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ق.ظ

:)

این دیگه چی مدلشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد