مرطوب کن مرا ای باران

  باران باران صدای تو که می آید
  همه احساسات من را مرطوب می کند
  انگار بوی کاهگل می آید از خانه قدیمی ذهن من
  یاد باران
  یاد خوبی
  یاد پاکی
  آی باران
  تو کجایی
  من شوم خیس
  زیر چترت
  من شوم خیس
  روی گونه هایم اشک بکار
  اشک شوق
  اشک دوری
  اشک را هم با خود ببر
  صاف صافم کن
  مثل رنگین کمان بعد یک باران طولانی



به یاد یه گل باقالی نوشته شد

نظرات 5 + ارسال نظر
مدی دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

زیبا بود...خیسی بارون رو میشد توش احساس کرد...شعرت تر بود :-)

ممنون لطف داری

صبا سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ق.ظ

صاف صافم کن
مثل رنگین کمان بعد یک باران طولانی

چقدر زیبا نوشتی. خوبی پاکی و نم شعرت روح آدمو تازه می کنه
در پناه مهر

ممنون لطف داری

سوسن یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ

خیلی زیبا بود
4 بار خوندمش ....

باران باران صدای تو که می آید
همه احساسات من را مرطوب می کند
انگار بوی کاهگل می آید از خانه قدیمی ذهن من

بیتا پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ق.ظ http://razhayman.blogfa.com/

سلام نوشته ی زیبلیی بود
به دلم نشست مرسی

* جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

اگر باشی، هر کداممان زیر چتر خود کنار هم قدم می‌زنیم؛

اگر دوستم باشی، هر دو زیر یک چتر در کنار هم قدم می‌زنیم؛

اگر دوست‌ترینم باشی، هر دو زیر باران، بی چتر، در کنار هم...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد