می‌خواهمت چنان که شب خسته خواب را

می‌خواهمت چنان که شب خسته خواب را
می‌جویمت چنان که لب تشنه آب را

محو توام چنان که ستاره به چشم صبح
یا شبنم سپیده‌دمان آفتاب را

بی‌تابم آنچنان که درختان برای باد
یا کودکان خفته به گهواره تاب را

بایسته‌ای چنان که تپیدن برای دل
یا آنچنان که بال پریدن عقاب را

حتی اگر نباشی، می‌آفرینمت
چونانکه التهاب بیابان سراب را

ای خواهشی که خواستنی تر ز پاسخی
با چون تو پرسشی چه نیازی جواب را

قیصر امین پور

 

برای موشمولی خودممممم

نظرات 8 + ارسال نظر
..... چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ

خشکل بود

چشمات خوشگله
وقتی یه خوشگلی بفرسته خب معلومه زیبا و بی نظیره

مدی چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ http://madikhanoom.blogsky.com

آخی چه قشنگ بود

تلاله پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ب.ظ

خیلی دوستش دارم قیصر رو
شعراش همه آرامش دهنده است.
به روزم یار امروزی....

سوسن یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ب.ظ

خیلی زیبا بود :)

... چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ق.ظ

بر لب جوی فراموشی تو
بوته ای می روید
من تو را مثل ذرات هوا می خواهم
کوه در حسرت یک جرعه طنین
من تو را مثل صدا,مثل صدا می خواهم
تو به من نزدیکی
مثل خورشید به گل
مثل تصویر به آب
مثل آواز قدم های دو همراه
با صدای تو نمی ترسم از این تاریکی
من تو را مست و رها می خواهم
مثل یک تکه ی ابر,در سراشیبی یک تپه ی سبز
با تو از خلقتم آگاه شدم
بگذار راحت و ساده بگویم,یارا
من تو را می خواهم...

:( جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

................

تک درخت خشکیده باغ چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ

من هرشب به روحم,

که از جنس خیال نرم آغوش توست می سپارم , که مرا

درست در ساعت ماه و مهتاب بیدار کند...

مبادا که شبی تماشای آسمانی نگاهت را

زیر باران نوازش و بوسه خواب بمانم

محسن خسروی یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.khosravibeyt.blogfa.com

بسیار زیبا...با اجازه برداشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد