آمد بهار

آمد بهار و بی گل رویت بهار نیست


این جمله اول رو برای دل خودم گفتم می تونین نخونیدش


اما جالبه تحویل سال این قدر که برامون مهمه به فکر عوض کردن خودمون

پاک کردن کینه ها نیستیم


بیاید فکر کنیم تو عید خودمون رو رفرش کنیم

خودمون را رنگ خدایی بزنیم

بچه مث بشیم همون بچه مثبت دیگه


همین دیگه


لینک یه آهنگی رو گذاشتم خوشگله خواستین دانلودش کنین




ادامه مطلب ...

تولد یکی هست دیگه ؟!!

و می آیی با یک بغل احساس

می آیی با حس تازه

می خندی می آیی

می روی می خندی می آیی

گریه می کنی می آیی می روی

باز هم خندان بر می گردی

آسمان بهتر است یا زمین ؟

به آسمان نگاه می کنم

تو سرت را می اندازی پایین


و من در اعماق آسمان نگاهم را خیره نگاه می دارم

به امید آن روزی که ...



این آهنگ زیبا تولد تولد رو هم یه دوستی برام فرستاده

بگیرید

تولد تولد دانلود کنید

ز خجالت چه کنم ؟

 شب های دراز بی عبادت چه کنم
طبعم به گناه کرده عادت چه کنم
گویند کریم است و گنه می بخشد
گیرم که ببخشد ز خجالت چه کنم 

 

این چند بیت رو دوست خوبم میل میل برام فرستاده