به یادت بسپار

یادت باشد 

این قدر به خدا نگو چرا ؟


بگو من اولین نفر نیستم  

آخرین نفر هم نیستم 


این را بدان که 

خدا همین نزدیکی هاست 


یار نزدیک تر از من به من است 

وین عجب که من از وی دورم 


هر وقت خدا چیزی را از تو گرفت 

بگو خدایا من بودنت را بیشتر لمس می کنم 

خواست تو چیست در مقابل خواست ما !!!!


خدایا از آنچه گرفتی را با آنچه دادی مقایسه کنم 

باز هم بدهکارتم 

یعنی خدایی خیلی خدایی 


خدا جان مرا به جان آبرومندان درگاهت 

عزیز گردان

و نزد خلقت ذلیل مگردان 


-----

چند کلمه و حرف به خودم  شاید دیگه آ‍پ نکردم 


این وبلاگ به مناسبت هایی مخاطب خاص داشت اون هم خیلی خاص 

یعنی چی بعضی ها می نویسن وبلاگ ما مخاطب خاص ندارد

ما برای خاص ها صحبت می کنیم برای همه که صحبت نمی کنیم !!!!


چند کلمه برای دلم 

فرض کنین روم رو سمت آینه بردم و دارم اینها رو به خودم میگم 


ای کاش زبان ما مثل قلب ما می تپید 

ای کاش من در تصورات خوبم غرق شده بودم 

ای کاش نمی آمدی تو تو تو را می گویم 

ای کاش گوشه گیر یادت نشده بودم 

ای کاش فریاد می زدم و می گفتم خدایا ببین حال من را 

ای کاش صدایت نمی آمد از پشت فرسنگ ها 

که روزی مجبور شوی تصنعی بگویی حالت خوبه ؟

ای کاش من این قدر خوش بین نبودم 

باورم می شد که آدمها حرفهای خودشون رو هم فراموش می کنند 

و بعد از اون هم شاکی می شوند و هر نسبتی که خواستند به تو حواله می کنند 

ای کاش می دانستی یک قلب چرا می تپد 

ای کاش تپیدن برایت یک سرگرمی نبود

ای کاش خودم خودم و من پس چی را جایگزین می کردی تو چی ؟ چرا به خودت نمی رسی ؟

ای کاش از دوست داشتنم سوء استفاده نمی کردی  

اگه فکر می کردم دوستت داشته باشم حتی اگه دوستم نداشته باشی سخت اشتباه می کردم 

دوستی تمام شد دوستی امروز یعنی تو به دردم می خوری 

یا نه شاید مثل یک مسکن یا تب بر بتونی چند روزی درمانم کنی اما دلم که ازت سیر شد بای بای 


ای کاش می دانستی حرف نزنی بهتره تا اینکه نامربوط و ناسنجیده یک چیزی بگی 

اصلا نخواستیم بابا نخواستیم 


---

این متن مخاطبهای خاص و عام را با هم دارد 

می تونین برای اینکه راحت تر متن رو بخونین اصلا خودتون رو مخاطب این متن ندونین 

اما بهتون پیشنهاد می کنم یک بار هم توی دلتون بگید اگر من هم این جوری بودم با یکی خوبه یا بد 


آیا هنوز عشق برام زنده هست ؟

آیا هنوز معنای دوست داشتن را درک کردم ؟


این فکرها رو بکنید و به ضمیر خودتون جواب هاش رو بدین 

اصلا هم نظر نگذارین 


خداحافظ وبلاگ قشنگ من 

خداحافظ احساسات مچاله ی و زیبای من 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد