نویسنده کتاب الغدیر یک آرزو داشت

فرزند علامه امینی (علامه امینی نویسنده کتاب الغدیر)، می فرمود: در آخرین روزهای عمر پدرم از ایشان سوال کردند که شما چه آرزویی به دل دارید؟
ایشان در جواب فرمودند: من فقط یک آرزو دازم و آن این که خداوند به من یک عمر طولانی بدهد و من در این عمر از همه کناره گرفته و در گوشه بیابانی چادری بزنم و آنجا ساکن شوم و تا آخر عمرم بر مظلومیت علی(ع) گریه کنم
 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ق.ظ http://dayblack.blogsky.com

منم به اعتقاد خودم علی (ع) یگانه ای بی بدیل ونشانه ای از نشانه های خدا برای بشریت بر روی زمین بود تا بتوانیم با عدل وانصاف زندگی کردن چند روزه این دنیای مکار را بفهمیم .خیلی خوشحال هستم که اخدایث زیبا را اینجا می خوانم

رهگذر جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ

علی(ع) هنوز تنهاست و نجوای تنهایی علی(ع) از سکوت منجی به گوش می رسد

ﻋﺒﺎﺱ ﻧﻆﺮﻱ یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ

ﻋﻠﻲ اﻳﻴﻨﻪ ﺣﺴﻦ اﻟﻬﻴﺴﺖ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد